Alustatestaus

Jarrutestauslaitteet

Meiltä löytyy AHS- ja Nussbaum-jarrudynamometrit  ja testiradat henkilö- ja pakettiautoille. Myös lattian pinnalle asennettavat AHS- ja Hunter-jarrutestauslevyt löytyy valikoimastamme. Kuorma-autojen jarrujen mittaukseen ja sovitukseen löytyy kauttamme AHS- ja Nussbaum-testilaitteet. Jarrudynamometrit on myös mahdollista asentaa lattian pinnalle ja valikoimasta löytyy myös siirreltävät mallit. Jarrutesterin telaston alle on asennettavissa anturit akselipainon mittausta varten. Myös hydraulinen kuormituslaite tai nostettava telasto on yhdistettävissä jarrutesteriin. Dynamometrit varustettuna lämmityksellä ja galvanoinnilla ovat asennettavissa myös ulos.

Malli
Jarruvoimat (kN)
Telojen halkaisija (mm)
Testausleveys (mm)
Moottori (kW)
Max. akselipaino (km/h)
Testausnopeus (km/h)
Sähköliitäntä (V/A)
Multiflex 06
0-6
200
850-2320
4000
400/25
Varioflex 306 Easy
0-6, 0-30
200
930-2690
2×10
16000
2.3
400/63

Alustan testauslaitteet

Meiltä löytyy AHS- ja Nussbaum-heilahduksen vaimennin testerit henkilö- ja pakettiautoille. AHS, Nussbaum  ja Hunter sivusiirtymälevyt löytyy valikoimastamme. Kuorma-autojen sivusiirtymän mittaukseen löytyy kauttamme AHS- ja Hunter-testilaitteet. Sivusiirtymälevyt on mahdollista asentaa lattian pinnalle tai upottaa.  Nivelvälys testereistä eli ravistimista löytyy paineilmatoimisia ja hydraulisia vaihtoehtoja. Raskaan kaluston nivelvälys testerit ovat aina hydraulisia. Testereistä löytyy eri vaihtoehtoja heilutuksen liikeradoille.

Tehomittauslaitteet

Valikoimastamme löytyy Saksassa valmistettuja AHS -tehodynamometrejä 2- ja 4-veto autoille. A u H Schneider on tunnettu saksalainen dynamometri valmistaja, jolta löytyy tehodynamometrit moottoripyörille, henkilöautoille ja kuorma-autoille. Pyörätehoa voidaan mitata aina 700 kW saakka. Mittausnopeudet voivat nousta jopa 300 km/h. Lisävarusteita löytyy polttoaineen kulutuksen mittaukseen, DIN tehon laskentaan ja moottoritehon laskentaan häviöteho mittauksen kautta. Tehodynamometri soveltuu erittäin hyvin myös vianhakuun simuloimalla ajotilannetta testereiden ollessa kiinni ajoneuvossa.